luns, 1 de outubro de 2012

Un novo día en Tenorio...


Primeiramente decirvos que tivemos unha encargada estupenda!
Adiviñades?...
Aquí está EVA!

Ademais Emilio estivo de cumple o sábado e cantamos , felicitámolo... estaba moi, moi ledo!
Parabéns Emilio!


Tamén traballamos (ficha do trazo vertical con pintura de dedos! que pringue...)  xogamos, fixemos deporte, e...




A profe Pula fíxonos unha visitiña e ensinounos unha canción dos amigos dedos!
É un pouquiño difícil isto de ensinalos de un en un e saudar con eles, pero prometemos practicar para cando  volva ...
Foi un pracer profe Paula, grazas pola canción!
















Por certo a mestra falounos dun neno que está maliño e nos dixo si podíamos gardar tapóns para axudalo, no cole xa empezamos e estamos moooooiiiiii ilusionados!
A ver si xuntamos moitos amiguiños!


Bueno ata mañáaaaaa,
agora toca descansar e coller forzas para outro día en TENORIO.



2 comentarios:

Cris dixo...

Hola profe o dos encargados encantame ahora estou todos os días cotilleando haber cando lle toca a miña bichiña, gracias por por o dos tapóns e por enseñarlle os nenos que con moi pouco podemos axudar moito a unha familia que o necesita e especialmente a este neno no cole xa se xuntou un saco que pronto lle chegara a familia. Sigue asi e non me extraña que non poidas con eles agotannos a nos na casa e son un ou dos ti can dezasete non o quero ni imaxinar. Chao e non pares porfa!!!!!!

Unknown dixo...

Grazas polo comentario e sobre todo polos ánimos, creo que de non ser así, pouco a pouco, coa chea de tempo que me leva isto, non sei eu...
A Uxi, todavía lle falta para ser encargada, levamos o orden de incorporación e penso que ata a próxima semana non lle toca, pero tranquila, a ver si non esquezo a cámara, coma onte, cando me decatei, casi que me da algo!. Pero bueno, o final cumprín dende media mañá polo menos.
Agora atópome no momento "mami", así que algún por aquí me reclama, jeje, isto sí que é contínuo.
Felices soños a todos e ata mañá!